قیمت طراحی سایت وکالت

طراحی سایت برای وکلا

قیمت طراحی سایت وکالت

طراحی سایت برای وکلا

ما در این سایت سعی داریم به وکلای کشور کمک کنیم تا سایت های حرفه ای داشته باشند.
دوشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۶:۰۰ ب.ظ

معرفی جزیره کیش با جاذبه های گردشگری آن

کیش یکی از از مقاصد مسافرتی پرطرفدار در ایران می باشد. تورهای مسافرتی بسیاری برای کیش وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و قیمت خاص خود را دارند. ما می خواهیم در این مقاله درباره تور کیش از تهران نوروز ۱۴۰۱ در شرکت خدمات مسافرتی ندابال صحبت کنیم. پس به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی جزیره کیش:

جزیره کیش یکی از زیباترین مکان های تفریحی کشور ایران می باشد. ساحل شن سفید این جزیره آن را به یکی از زیباترین و فوق العاده ترین ساحل ها تبدیل کرده است. علاوه بر ساحل زیبا و شنای لذت بخش جزیره کیش جاذبه های توریستی دیگری در آن وجود دارد که سفر به جزیره کیش را تبدیل به یک سفر خاطره انگیز می کند. جزیره کیش در حوزه خلیج فارس واقع شده است و سالانه حدوداً ۳ میلیون نفر توریست برای بازدید از مناطق گردشگری و مراکز خرید آن وارد این جزیره زیبا می شوند. کیش از توابع بندرلنگه هرمزگان به حساب می‌آید و مساحتی در حدود ۹۲ کیلومتر مربع دارد. اگر از بالا به جزیره کیش نگاه کنیم طرحی شبیه به بیضی دیده می شود. در تور کیش ارزان از تهران نوروز ۱۴۰۱ دیدن از بسیاری از این مکان های تفریحی برنامه ریزی شده که در ادامه به معرفی تعدادی از این مکان های زیبا پرداخته می‌شود.

جاذبه های گردشگری کیش:

علاوه بر جاذبه های طبیعی که در جزیره کیش وجود دارد، معماری های بسیار جذابی که الهام گرفته از معماری های خارجی هستند نیز وجود دارد که نظر هر بیننده را جلب می‌کند. در تور کیش از تهران نوروز ۱۴۰۱ هم بسته به نوع تور دیدار از برخی از این مکان ها وجود دارد که آشنایی با آن ها خالی از لطف نیست.

پارک آهوان:

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری کیش پارک آهوان می باشد که در انتهای خیابان فردوسی قرار گرفته و مساحتی به وسعت ۲ هکتار را به خود اختصاص داده است. در پارک آهوان انواع مختلف گیاهان زیبا و گونه های حیوانی وجود دارد. اگر در تور کیش از تهران نوروز ۱۴۰۱ ثبت نام کرده اید، حتماً بازدید از این بوستان زیبا را در برنامه خود قرار دهید.

اسکله تفریحی کیش

در اسکله تفریحی کیش می ‌توانید به طور همزمان از زیبایی دریای خلیج فارس و آسمان آبی جزیره کیش لذت ببرید. این اسکله ساخته دست متخصصین و مهندسین ایرانی است و مکانی زیبا برای مسافرانی است که تور کیش از تهران نوروز ۱۴۰۱ را انتخاب کرده اند.

ساحل مرجانی جزیره کیش

ساحل مرجانی جزیره کیش جایی است که بیشتر مسافرین حداقل یک بار از آن دیدن می کنند. در ساحل مرجانی کیش پارک سازی بسیار زیبایی انجام شده که زیبای دریای خلیج را دو چندان می کند.

جزیره هندورابی

جزیره هندورابی جزیره ای بسیار زیباست که اگر قصد رزرو تور کیش را دارید به شما پیشنهاد می کنیم از اینکه برنامه بازدید از این جزیره در تور شما وجود دارد، اطمینان حاصل کنید چرا که بازدید از مناظر بی نظیر آن خاطره فراموش نشدنی در ذهن شما ما ایجاد می کند.

 

منبع: https://khandany.com/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۰۵
معین شاهدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی