قیمت طراحی سایت وکالت

طراحی سایت برای وکلا

قیمت طراحی سایت وکالت

طراحی سایت برای وکلا

ما در این سایت سعی داریم به وکلای کشور کمک کنیم تا سایت های حرفه ای داشته باشند.
سه شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۷:۴۶ ب.ظ

آرامگاه فردوسی در شهر مشهد قرار دارد

آرامگاه فردوسی در شهر مشهد قرار دارد

در مشهد از چه مکان هایی دیدن کنیم؟

جاذبه های گردشگری مشهد بسیار زیاد هستند. اگر شما از تور ارزان مشهد دقیقه 90 امروز استفاده کنید می توانید بصورت رایگان به مکان های زیادی از مشهد بروید. در ادامه تعدادی از مکان های مشهد را معرفی می کنیم که می توانید بدون هزینه از آن ها بازدید فرمایید.

*حرم امام رضا

هدف اصلی 90 درصد از مسافران مشهد، بارگاه مقدس امام رضا است. زیبایی معماری حرم، آیینه کاری تالارها، و بازدید از قبور افراد مشهور از جمله مکان های دیدنی مشهد است.

*مسجد گوهرشاد

این مسجد که از زمان تیموری بنا نهاده شده است در حوالی حرم امام رضا است. کتیبه بایسنقر، مناره های عظیم، تابلوی های ارزشمند، کاشی کاری های جذاب و ایوان مقصوره جز زیبایی های این مسجد است که دیدنشان خالی از لطف نیست.

*کلیسای مسروپ مقدس

نام دیگر این کلیسا، کلیسای مریم مقدس است که در خیابان جانبازارن قرار گرفته است. این کلیسا توسط ارمنی ها در سال 1941 ساخته شده و مساحتی حدود 300 مترمربع دارد. اخیرا هیچ گونه مراسم مذهبی در این کلیسا برگزار نشده است.

*کوه سنگی مشهد

پارک کوهسنگی جز بهترین گزینه ها برای دوست داران طبیعت است. این پارک دومین پارک وسیع مشهد است که در سال 1310 در منطقه ییلاقی مشهد ساخته شده است. نزدیکی پارک کوه سنگی به فرودگاه جز ویژگی های مثبت آن محسوب می شود.

*طرقبه مشهد

طبیعت بکر طرقبه با آب و هوای بسیار مطبوع باعث شده که مسافران از این منطقه کوهستانی بازدید کنند. رستوران و کافی شاپ های زیادی در این منطقه است که می توانید آن ها را امتحان کنید.

*پارک ملت

در پارک ملت زیبایی های بسیاری وجود دارد، مانند دشت لاله و دریاچه که حس و حال بسیار خوبی را به شما متنقل می کند. از دیگر امکانات پارک ملت می توان به چرخ و فلک، اسکای فلایر، اسکیت بورد و سورتمه اشاره کرد.

*گنبد سبز مشهد

این گنبد به آرامگاه شیخ محمد مومن عارف استرآبادی تعلق دارد که در حوالی حرم واقع شده است. رنگ گنبد آبی متمایل به سبز است که قدمت آن به دوران صفویه بر می گردد.

تور ارزان مشهد دقیقه 90 امروز را چگونه رزرو کنیم؟

مراجعه به یک آژانس هواپیمایی خوب باعث می شود تا از سفرتان لذت بیشتری ببرید و هزینه ها را کاهش دهید. می توانید تور ارزان مشهد دقیقه 90 را از طریق آژانس هواپیمایی ندابال رزرو کنید. از طریق این آژانس می توانید بلیط هر توری مانند: تور کیش هوایی ارزان قیمت، تور مشهد دقیقه 90 یا تور چابهار هوایی را رزرو کنید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید. آرامگاه فردوسی در شهر مشهد قرار دارد

همچنین می توانید با شماره های مربوطه آژانس تماس حاصل فرمایید و تمامی سوالات خود را درمورد تور، هزینه سفر و ... بپرسید. شما می توانید رزرو هتل را نیز به خود ندابال محول کنید تا برایتان مکانی رزرو کنند. فرصت های استثنایی آژانس ندابال در مناسب های ویژه را از دست ندهید. آرامگاه فردوسی در شهر مشهد قرار دارد

امیدوارم از خواندن مطالب بالا در مورد تور ارزان مشهد دقیقه نود امروز لذت برده باشید و با استفاده از آن، یک سفر عالی و مقرون بصرفه را تجربه کنید.

منبع: مثلث آنلاین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۰۶
معین شاهدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی