قیمت طراحی سایت وکالت

طراحی سایت برای وکلا

قیمت طراحی سایت وکالت

طراحی سایت برای وکلا

ما در این سایت سعی داریم به وکلای کشور کمک کنیم تا سایت های حرفه ای داشته باشند.

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵ ق.ظ

مشخصایت وکیل خوب در شیراز


افتراق بین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز  و وکیل پایه دو دادگستری در شیراز

اصولاً وکلایی که دارای پروانه پایه ۱ می باشند دارای این اختیار می باشند که در تمام محاکمه
قضایی هم از کیفری و حقوقی  به امر وکالت بپردازند اما پایه دو دادگستری فقط می توانند در  موضوعات کیفری که به جرم های تعزیری و مجازات حبس کمتر از ۱۰ سال شلاق و جزای نقدی و هم چنین آن دسته از پرونده های مالی که کمتر از ۵۰ میلیون تومان یا ۵۰۰ میلیون ریال و آندسته از خواسته های غیر مالی در خصوص نکاح و طلاق و اثبات نسب ورود نماید.

وکیل در شیراز

شرایط و موانع گرفتن پروانه کارآموزی و وکالت در شیراز


کسانی که مایلند به وکالت دادگستری اشتغال ورزند مکلفند در آزمون کانون وکلای دادگستری حوزه مورد نظر پروانه وکالت اخذ نمایند
پروانه وکالت ممکن است پس از طی دوره کارآموزی یا بدون کارآموزی داده شود متقاضیان پروانه باید دارای شرایطی باشند که بررسی خواهد شد همچنین قانونگذار اشخاصی را از گرفتن اجازه وکالت ممنوع نموده که مورد بررسی قرار می گیرد

هیئت عمومی کانون وکلای دادگستری و ترکیب آن


برابر ماده ۳ لایحه  استقلال کانون وکلای دادگستری
هیئت عمومی وکلای هر کانون وکلای پایه یکم و پایه دوم که در آن حوزه اشتغال وکالت دارند است
 مشروط بر اینکه محکومیت انتظامی از درجه ۴ به بالا نداشته و در حالت تعلیق از وکالت نباشند تشکیل می‌شود بنابراین وکلای شاغل در هر حوزه را می‌توان به دو دسته تقسیم نمود

یک وکلای عضو هیئت عمومی دو وکلای غیر عضو هیأت عمومی

وکلای عضو هیئت عمومی
برابر بند یک ماده یک قانون وکالت ۱۳۱۵  اعضای هیات وکلای پایه یک درجه اول می باشند که حق وکالت در محاکم صلح و بدایت استیناف و تمیز را دارا می باشند

به موجب ماده ۷  قانون مزبور وکالت پایه یک به اشخاصی اعطا می گردید که از دانشکده های حقوق داخله و خارجه دارای دانشنامه لیسانس بوده و  یک سال کارآموزی اشتغال را گذرانده  و در اختبار پذیرفته گردند
  وکلای پایه دو نیز به موجب بند ۲ ماده یک قانون  مزبور کسانی هستند که حق وکالت در محاکم  بدایت و استیناف را دارند
 اعطای پروانه وکالت پایه ۲ و ۳ نیز بر اساس ماده یک قانون وکالت ۱۳۱۵  بدون در نظر گرفتن مدرک رسمی تحصیلی بر اساس نتیجه امتحان بود که وزارت عدلیه برگزار می نمود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۵۵
معین شاهدی
پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۱۴ ب.ظ

اهداف تولید محتوا

اهداف اصلی تولید محتوا

برای سفارش تولید محتوا ، باید بدانید که ایجاد محتوا اهداف مختلفی خواهد داشت. مثال ها:

آموزش در زمینه های تخصصی و کاربردی

آگاهی و اطلاع رسانی به مخاطبان

لذت ببرید و از مخاطب لذت ببرید

برای تعامل مخاطب را القا و انگیزه دهید

در حقیقت ، شما محتوا را در قالب ها و قالب های متنوعی تولید می کنید که می تواند ضمن ارائه شرکت ، خدمات و محصولات خود ، نیاز مخاطبان شما را برآورده کند. اگر محتوای تولیدی شما از این ویژگی برخوردار است و می تواند به سوال مخاطب پاسخ دهد ، به این معنی است که موفق شده اید. ایجاد محتوا بخش بسیار گسترده ای از فرآیند بازاریابی محتوا است و در بخشهای مختلف طبقه بندی خواهد شد. محتوا را می توان در 4 قالب کلی و بسیاری از قالب ها ایجاد کرد:

تولید محتوای متن

تولید محتوای گرافیکی و تصویری

محتوای ویدیویی ایجاد کنید

ایجاد محتوای صوتی

اهداف تولید محتوا

اگر وب سایتی دارید ، حتماً جمله معروف "Content is king" را شنیده اید ، محتوای شما سلطان وب سایت شماست. نویسندگان زیادی وجود دارند که می توانند متن های مهیج برای شما بنویسند و محتوای جالبی ایجاد کنند ، بسیاری از افراد توانایی ایجاد محتوا را بر اساس اصول سئو و اصطلاحاً تایپ ماشین دارند. اما مسئله این است که نویسندگان کمی را پیدا خواهید کرد که هم به طرز هیجان انگیز و هم راحت برای دستگاه می نویسند.

ایجاد محتوا برای هر سایت بسته به نوع شغل آن متفاوت است ، همچنین می توانید بررسی کلمات مورد نظر و اصول فنی سئو را به ما بسپارید تا به شما در یافتن آنها کمک کنیم یا عبارات هدفمندی را در اختیار ما قرار دهید به ایجاد بهترین محتوای خوب کمک کنید.

شما می توانید ایجاد محتوا را برای سایت خود از نویسندگان باتجربه seoedu سفارش دهید. در seoedu ، نویسندگان ما مقالاتی هیجان انگیز ، معتبر ، معتبر ، روان و پرطرفدار و همچنین محتوای مناسب برای سئو را در وب سایت شما ایجاد می کنند. محتوای ایجاد شده یک مقاله دست اول است که برای ارائه سایت شما حیاتی است.

 

 

هزینه های تولید محتوا

از آنجا که هزینه ایجاد محتوای وب سایت شما توسط عوامل زیر تعیین می شود ، شما باید درخواست خود را ارسال کنید تا پس از بررسی در مورد هزینه ، زمان تحویل ، روش تولید و سایر موارد با هم مرتبط شوید. گرفته شده.

هزینه های تولید محتوا توسط عوامل زیر تعیین می شود:

- محتوای دارای حق چاپ یا ترجمه است

- چه تخصصی و چه عمومی

- تعداد کلمات

- حجم کل سفارش (هرچه بزرگتر باشد ، تخفیف بیشتری اعمال می شود)

همچنین ، اگر سفارش تولید محتوای شما برای گزارش آگهی است ، می توانید با خرید گزارش خود از مجموعه seoedu ، از تخفیف 30 درصدی در تولید محتوا بهره مند شوید.

 

 

اجازه ندهید هویت محتوای شما تکه تکه شود!

برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمای شماری منتقل شده اید.

 

یا فکر کنید که قرارگیری بوم و هر عکس به ترتیب مرتب شده و از بین می رود ، فکر می کنید در آخر چه چیزی ایجاد می شود؟

 

قطعاً یک چیز زشت زشت در مورد ناشناس ماندن است که هیچ کس مسئولیت ضعف ها و مشکلات خود را بر عهده نمی گیرد!

 

چگونه انتظار دارید هر گوشه از محتوای خود را به نویسندگان و تولیدکنندگان مختلف محتوا بدهید و در نهایت محتوای سازگار دریافت کنید و از هویت محتوایی سازگار و زیبایی برخوردار باشید؟

 

دیگر نه!

بنابراین بدترین کار برای یک مجموعه و تجارت حرفه ای این است که تولید محتوای آن را به خارج از کشور برسانید یا آن را به نویسندگان مختلف با سبک ها و شخصیت های مختلف بدهید که هر کدام 2-3 قطعه محتوا برای آنها تولید می کنند. در آخر نباید کسی باشد که مسئولیت مشکلات و نقص مطالب را بر عهده بگیرد و آن را تصحیح کند.

 

 

برای ما راحت تر بود که ...

برای ما آسان تر بود که 100 پیشنهاد از 100 مارک مختلف را از همه پیشنهاداتی که تولید می شود بگیریم ، سفارش دهیم و به نویسندگان مختلف کار با قیمت پایین بدهیم و درصد کمی به آنها بدهیم و درصد بیشتری را بگیریم. خودمان. و بیشتر!

 

اما ما این کار را نمی کنیم زیرا ، بدین ترتیب در هنگام تولید محتوای عمده ، درد مشابهی را متحمل خواهیم شد و سرانجام با انبوهی از ناخواسته و ناخواسته روبرو خواهیم شد که نه تنها چیزی به این دنیا نمی افزاید ، بلکه خود به خود . آنها فضا اشغال می کنند و اجازه نمی دهند محتوای ارزشمندی دیده شود.

اهمیت تولید محتوا

درباره کلاه خود قضاوت کنید و به اطراف نگاه کنید؛ در جهانی که دسترسی به اینترنت در اوج است و برندها بر اساس آنچه در عمق سایت وجود دارد ارزش گذاری می شوند ، آیا می توان از محتوا چشم پوشی کرد؟

 

از گذشته همه چیز تغییر کرده است و اکنون ما به دوره ای وارد می شویم که شکل گیری علامت سوال در ذهن افراد پیرامون ما همزمان با جستجو و مرور گوگل در دنیای محتوا است. با ایجاد محتوا ، وب سایت ها هویت پیدا می کنند و می توانند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند.

 

اگر در حال حاضر به روشهای سنتی گذشته فکر می کنید و فکر می کنید که روشهای بازاریابی محتوا هنوز هم می توانند در Google پیاده و توسعه یابند ، باید بگویم که بسیار اشتباه می کنید. تاکنون باید به این نتیجه می رسیدید که هر مارک یا مارک برای مارک گذاری در وب به محتوای ویژه ، کاملاً حرفه ای و استاندارد نیاز دارد که تولید آن زمان بر است و تولید آن قطعاً گران است.

تولید محتوا ، اصلی که هرگز ضعیف نمی شود!

هر سایت یا صفحه ای در وب برای یک هدف خاص ایجاد شده است. ایجاد محتوای قوی ، متمرکز و حرفه ای با رویکرد آینده نگرانه برای تأثیرگذاری بر مخاطبان ، سریعترین و ایمن ترین راه برای رسیدن به اهداف شما است.

 

به راحتی می توان گفت که تنها با استفاده از خدمات تولید محتوا ، هر سایت می تواند چشم انداز تجارت خود را ببیند. بنابراین تولید محتوای اساسی که دیگر زیرمجموعه نیست و از صفر تا صد هر سایت به آن بستگی دارد.

 

بدون محتوا خانه ویران شده است!

امروزه تولید محتوا به ستونی تبدیل شده است که پایه های هر سایتی بر اساس آن بنا شده است. اگر سایت را بدون اطلاع از تولید محتوا مطرح کنیم ، به این معنی است که از رتبه بندی و موقعیت های موقتی و پوچ که ناسازگار هستند و خیلی زود از دست می روند خوشحال می شویم!

 

اگرچه محتوای متنی نوع اصلی محتوای وب است که در بین مصرف کنندگان محبوب شده است ، اما امروزه بازاریابی دیجیتال و محتوا توسط انواع دیگری از محتوا که بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد امکان پذیر است. علاوه بر این ، با افزایش تنوع مطالب ، روند جستجوگرها و بهینه سازی سایت نسبت به قبل آسان تر می شود زیرا روش های مختلفی برای جذب مخاطب و جلب رضایت موتورهای جستجو وجود دارد.

 

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی ، تولید محتوای ویدئویی ، تولید محتوای صوتی یا پادکست هایی که اغلب شنیدن آنها آسان تر از محتوای متنی است ، اینفوگرافی و ... از جمله مطالبی است که به ستون فقرات سایت شما تبدیل شده و شما را به یک برند واقعی تبدیل می کند. ما مدت طولانی است که با ثبت سفارش تولید محتوا این کار را انجام می دهیم و در چرخه تهیه ، سازماندهی ، توزیع و بازاریابی محتوا موفق بوده است.

 

با ایجاد محتوای متنی اولین قدم ها را بردارید

صادقانه بگویم ، نوع اصلی مطالب محتوای متنی است که با گذشت زمان می توان مخاطبان بیشتری را به خود جلب کرد. تولید محتوای متنی در دسترس ترین نوع محتوا است که با هر محدودیتی توسط هر کاربری قابل خواندن است. تولید محتوای متنی در بحث بازاریابی دیجیتال کم دردسرترین گزینه برای هر سایتی است و از طرف دیگر ، هزینه این شکل تولید محتوا معمولاً منطقی تر است. اینکه بتوانید تن صدای خود را از طریق متن نهادینه کنید و محتوای متنی خود را بخشی از برند خود کنید ، به این معنی است که شما توانسته اید گام بلندی در ایجاد محتوا بردارید. نمونه ای از تولید محتوای ما نشان می دهد که چگونه اولین مراحل با استفاده از خدمات ما شیرین تر و راحت تر می شوند.

 

منبع: seoedu.ir

اهداف اصلی تولید محتوا

برای سفارش تولید محتوا ، باید بدانید که ایجاد محتوا اهداف مختلفی خواهد داشت. مثال ها:

 

آموزش در زمینه های تخصصی و کاربردی

آگاهی و اطلاع رسانی به مخاطبان

لذت ببرید و از مخاطب لذت ببرید

برای تعامل مخاطب را القا و انگیزه دهید

در حقیقت ، شما محتوا را در قالب ها و قالب های متنوعی تولید می کنید که می تواند ضمن ارائه شرکت ، خدمات و محصولات خود ، نیاز مخاطبان شما را برآورده کند. اگر محتوای تولیدی شما از این ویژگی برخوردار است و می تواند به سوال مخاطب پاسخ دهد ، به این معنی است که موفق شده اید. ایجاد محتوا بخش بسیار گسترده ای از فرآیند بازاریابی محتوا است و در بخشهای مختلف طبقه بندی خواهد شد. محتوا را می توان در 4 قالب کلی و بسیاری از قالب ها ایجاد کرد:

 

تولید محتوای متن

تولید محتوای گرافیکی و تصویری

محتوای ویدیویی ایجاد کنید

ایجاد محتوای صوتی

 

اگر وب سایتی دارید ، حتماً جمله معروف "Content is king" را شنیده اید ، محتوای شما سلطان وب سایت شماست. نویسندگان زیادی وجود دارند که می توانند متن های مهیج برای شما بنویسند و محتوای جالبی ایجاد کنند ، بسیاری از افراد توانایی ایجاد محتوا را بر اساس اصول سئو و اصطلاحاً تایپ ماشین دارند. اما مسئله این است که نویسندگان کمی را پیدا خواهید کرد که هم به طرز هیجان انگیز و هم راحت برای دستگاه می نویسند.

 

ایجاد محتوا برای هر سایت بسته به نوع شغل آن متفاوت است ، همچنین می توانید بررسی کلمات مورد نظر و اصول فنی سئو را به ما بسپارید تا به شما در یافتن آنها کمک کنیم یا عبارات هدفمندی را در اختیار ما قرار دهید به ایجاد بهترین محتوای خوب کمک کنید.

شما می توانید ایجاد محتوا را برای سایت خود از نویسندگان باتجربه seoedu سفارش دهید. در seoedu ، نویسندگان ما مقالاتی هیجان انگیز ، معتبر ، معتبر ، روان و پرطرفدار و همچنین محتوای مناسب برای سئو را در وب سایت شما ایجاد می کنند. محتوای ایجاد شده یک مقاله دست اول است که برای ارائه سایت شما حیاتی است.

 

 

هزینه های تولید محتوا

از آنجا که هزینه ایجاد محتوای وب سایت شما توسط عوامل زیر تعیین می شود ، شما باید درخواست خود را ارسال کنید تا پس از بررسی در مورد هزینه ، زمان تحویل ، روش تولید و سایر موارد با هم مرتبط شوید. گرفته شده.

هزینه های تولید محتوا توسط عوامل زیر تعیین می شود:

- محتوای دارای حق چاپ یا ترجمه است

- چه تخصصی و چه عمومی

- تعداد کلمات

- حجم کل سفارش (هرچه بزرگتر باشد ، تخفیف بیشتری اعمال می شود)

همچنین ، اگر سفارش تولید محتوای شما برای گزارش آگهی است ، می توانید با خرید گزارش خود از مجموعه seoedu ، از تخفیف 30 درصدی در تولید محتوا بهره مند شوید.

 

 

اجازه ندهید هویت محتوای شما تکه تکه شود!

برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمای شماری منتقل شده اید.

 

یا فکر کنید که قرارگیری بوم و هر عکس به ترتیب مرتب شده و از بین می رود ، فکر می کنید در آخر چه چیزی ایجاد می شود؟

 

قطعاً یک چیز زشت زشت در مورد ناشناس ماندن است که هیچ کس مسئولیت ضعف ها و مشکلات خود را بر عهده نمی گیرد!

 

چگونه انتظار دارید هر گوشه از محتوای خود را به نویسندگان و تولیدکنندگان مختلف محتوا بدهید و در نهایت محتوای سازگار دریافت کنید و از هویت محتوایی سازگار و زیبایی برخوردار باشید؟

 

دیگر نه!

 

بنابراین بدترین کار برای یک مجموعه و تجارت حرفه ای این است که تولید محتوای آن را به خارج از کشور برسانید یا آن را به نویسندگان مختلف با سبک ها و شخصیت های مختلف بدهید که هر کدام 2-3 قطعه محتوا برای آنها تولید می کنند. در آخر نباید کسی باشد که مسئولیت مشکلات و نقص مطالب را بر عهده بگیرد و آن را تصحیح کند.

 

 

برای ما راحت تر بود که ...

برای ما آسان تر بود که 100 پیشنهاد از 100 مارک مختلف را از همه پیشنهاداتی که تولید می شود بگیریم ، سفارش دهیم و به نویسندگان مختلف کار با قیمت پایین بدهیم و درصد کمی به آنها بدهیم و درصد بیشتری را بگیریم. خودمان. و بیشتر!

 

اما ما این کار را نمی کنیم زیرا ، بدین ترتیب در هنگام تولید محتوای عمده ، درد مشابهی را متحمل خواهیم شد و سرانجام با انبوهی از ناخواسته و ناخواسته روبرو خواهیم شد که نه تنها چیزی به این دنیا نمی افزاید ، بلکه خود به خود . آنها فضا اشغال می کنند و اجازه نمی دهند محتوای ارزشمندی دیده شود.

اهمیت تولید محتوا

درباره کلاه خود قضاوت کنید و به اطراف نگاه کنید؛ در جهانی که دسترسی به اینترنت در اوج است و برندها بر اساس آنچه در عمق سایت وجود دارد ارزش گذاری می شوند ، آیا می توان از محتوا چشم پوشی کرد؟

 

از گذشته همه چیز تغییر کرده است و اکنون ما به دوره ای وارد می شویم که شکل گیری علامت سوال در ذهن افراد پیرامون ما همزمان با جستجو و مرور گوگل در دنیای محتوا است. با ایجاد محتوا ، وب سایت ها هویت پیدا می کنند و می توانند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند.

 

اگر در حال حاضر به روشهای سنتی گذشته فکر می کنید و فکر می کنید که روشهای بازاریابی محتوا هنوز هم می توانند در Google پیاده و توسعه یابند ، باید بگویم که بسیار اشتباه می کنید. تاکنون باید به این نتیجه می رسیدید که هر مارک یا مارک برای مارک گذاری در وب به محتوای ویژه ، کاملاً حرفه ای و استاندارد نیاز دارد که تولید آن زمان بر است و تولید آن قطعاً گران است.

تولید محتوا ، اصلی که هرگز ضعیف نمی شود!

هر سایت یا صفحه ای در وب برای یک هدف خاص ایجاد شده است. ایجاد محتوای قوی ، متمرکز و حرفه ای با رویکرد آینده نگرانه برای تأثیرگذاری بر مخاطبان ، سریعترین و ایمن ترین راه برای رسیدن به اهداف شما است.

 

به راحتی می توان گفت که تنها با استفاده از خدمات تولید محتوا ، هر سایت می تواند چشم انداز تجارت خود را ببیند. بنابراین تولید محتوای اساسی که دیگر زیرمجموعه نیست و از صفر تا صد هر سایت به آن بستگی دارد.

 

بدون محتوا خانه ویران شده است!

امروزه تولید محتوا به ستونی تبدیل شده است که پایه های هر سایتی بر اساس آن بنا شده است. اگر سایت را بدون اطلاع از تولید محتوا مطرح کنیم ، به این معنی است که از رتبه بندی و موقعیت های موقتی و پوچ که ناسازگار هستند و خیلی زود از دست می روند خوشحال می شویم!

 

اگرچه محتوای متنی نوع اصلی محتوای وب است که در بین مصرف کنندگان محبوب شده است ، اما امروزه بازاریابی دیجیتال و محتوا توسط انواع دیگری از محتوا که بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد امکان پذیر است. علاوه بر این ، با افزایش تنوع مطالب ، روند جستجوگرها و بهینه سازی سایت نسبت به قبل آسان تر می شود زیرا روش های مختلفی برای جذب مخاطب و جلب رضایت موتورهای جستجو وجود دارد.

 

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی ، تولید محتوای ویدئویی ، تولید محتوای صوتی یا پادکست هایی که اغلب شنیدن آنها آسان تر از محتوای متنی است ، اینفوگرافی و ... از جمله مطالبی است که به ستون فقرات سایت شما تبدیل شده و شما را به یک برند واقعی تبدیل می کند. ما مدت طولانی است که با ثبت سفارش تولید محتوا این کار را انجام می دهیم و در چرخه تهیه ، سازماندهی ، توزیع و بازاریابی محتوا موفق بوده است.

 

با ایجاد محتوای متنی اولین قدم ها را بردارید

صادقانه بگویم ، نوع اصلی مطالب محتوای متنی است که با گذشت زمان می توان مخاطبان بیشتری را به خود جلب کرد. تولید محتوای متنی در دسترس ترین نوع محتوا است که با هر محدودیتی توسط هر کاربری قابل خواندن است. تولید محتوای متنی در بحث بازاریابی دیجیتال کم دردسرترین گزینه برای هر سایتی است و از طرف دیگر ، هزینه این شکل تولید محتوا معمولاً منطقی تر است. اینکه بتوانید تن صدای خود را از طریق متن نهادینه کنید و محتوای متنی خود را بخشی از برند خود کنید ، به این معنی است که شما توانسته اید گام بلندی در ایجاد محتوا بردارید. نمونه ای از تولید محتوای ما نشان می دهد که چگونه اولین مراحل با استفاده از خدمات ما شیرین تر و راحت تر می شوند.

 

منبع: seoedu.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۰۰ ، ۲۰:۱۴
معین شاهدی