قیمت طراحی سایت وکالت

طراحی سایت برای وکلا

قیمت طراحی سایت وکالت

طراحی سایت برای وکلا

ما در این سایت سعی داریم به وکلای کشور کمک کنیم تا سایت های حرفه ای داشته باشند.

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

پنجشنبه, ۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۵۷ ق.ظ

شناخت محمدرضا دهقانی موسس seoedu

محمدرضا دهقانی

من محمدرضا دهقانی کارشناس سئو هستم و تمام تجربیات خود را در این چند سال که به عنوان مدیر سایت با شرکت های مختلف و همچنین مشاور برندهای بزرگ همکاری داشته ام را در اختیار شما قرار می دهم.

محمدرضا دهگانی از چه زمانی شروع به کار کرد؟
در مورد اینکه از چه زمانی شروع کردم باید بگویم که از سال 1393 وارد عرصه دیجیتال مارکتینگ شدم و از همان ابتدا به عنوان گرافیست و به صورت تخصصی در زمینه طراحی لوگو فعالیت کردم.

سپس با وبلاگی که هنوز وجود دارد به نام lovenet.ir شروع به تولید محتوا در زمینه فناوری کردم و فتوشاپ را هم تدریس کردم و به دیگران آموزش رایگان دادم.

از آنجا به سئو و طراحی سایت علاقه مند شدم و به همین دلیل در سال 2016 از آموزش کد نویسی شروع به یادگیری زبان های html-css-php-js کردم و تا حدودی هر کدام را یاد گرفتم. سپس با cms وردپرس آشنا شدم و متوجه شدم که طراحی سایت بدون کدنویسی امکان پذیر است و به دنبال آموزش طراحی سایت برای انجام با وردپرس گشتم.

وقتی با طراحی سایت های مختلف دیگر یاد گرفتم که چگونه یک سایت وردپرسی طراحی کنم، تبدیل به فردی شدم که وردپرس را می شناختم و شناخت خوبی از آن داشتم. اما طراحی سایت من را قانع نکرد و این کار را رها کردم و در سال 1397 محمدرضا دهگانی تصمیم گرفت سئو را یاد بگیرد و وارد این عرصه شود. در اوایل سال 97، من تازه شروع به یادگیری و یادگیری اصول سئو در سایت های مختلف مانند moz، google، ahrefs و حتی گذراندن چندین دوره فارسی و شروع تست سئو در یک سایت کردم.

من محمدرضا دهقانی خیلی خوشحال شدم که در عرض 1 سال یعنی تا ابتدای سال 1398 توانستم مباحث سئو را به خوبی یاد بگیرم و به صورت تخصصی با بسیاری از موضوعات او آشنا شدم.

سپس در سال 1398 تصمیم گرفتم صفحه seoedu را راه اندازی کنم و به همین دلیل آکادمی seoedu در تیرماه 1398 شروع به کار کرد.

محمدرضا دهگانی بنیانگذار seoedu
باید بگویم یکی از افتخارات من داشتن چنین برند بزرگی است. seoedu در کمتر از یک سال توانسته پروژه های مهمی را با بزرگترین شرکت های ایران و در مناطق صعب العبور انجام دهد و به مقصدی که در صفحه اول گوگل قرار دارد برسد. ما در seoedu تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات با بالاترین سطح کیفیت انجام داده ایم.

seoedu در جولای 2017 تنها با یک نفر راه اندازی شد و اکنون بسیار خوشحالم که در کمتر از یک سال، یعنی. تا مارس 2016 این تیم به 6 نفر رسید و افراد زیادی به صورت غیر مستقیم با این مجموعه همکاری می کنند و همین امر باعث شد افراد سخت کار کنند و در نتیجه کسب درآمد کنند.

ما در آکادمی seoedu سعی کرده ایم تمام تجربیات خود را چه در زمینه طراحی سایت و چه در زمینه سئو انتقال دهیم تا بتوانید هر پروژه را به صورت کاملا حرفه ای مدیریت و اجرا کنید.

محمدرضا دهگانی چند سال دارد؟
من متولد هشتم فروردین ماه سال 1375 هستم.

محمدرضا دهگانی چه آینده ای برای seoedu دارد؟
خوب، من فقط به توسعه سئودو فکر می کنم و مطمئن هستم که سال 1400 سال طلایی برای مجموعه ما خواهد بود و آینده seoedu قطعا یک برند بزرگ در طراحی وب سایت و سئو خواهد بود و قطعا افراد بیشتری دریافت خواهند کرد. برای شناختن برند ما

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۰۰ ، ۰۹:۵۷
معین شاهدی