قیمت طراحی سایت وکالت

طراحی سایت برای وکلا

قیمت طراحی سایت وکالت

طراحی سایت برای وکلا

ما در این سایت سعی داریم به وکلای کشور کمک کنیم تا سایت های حرفه ای داشته باشند.
جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۵۹ ب.ظ

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

آموزش طراحی سایت بدون نیاز به یک خط کدنویسی

در این مقاله می خواهیم درمورد آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی صحبت کنیم و بگوییم آیا ممکن است که بدون نیاز به کدنویسی هم یک سایت طراحی کرد یا اینکه یک امر کاملا غیر طبیعی و ناممکن است؟ اینکه آیا حتما برای طراحی سایت باید کدنویسی بلد بود و هیچ راه دیگری وجود ندارد؟

اگر می خواهید به پاسخ این سوالات برسید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

تعریف طراحی سایت چیست به زبان ساده:

اگر بخواهیم تعریف ساده ای از طراحی سایت داشته باشیم باید بگیم طراحی سایت به معنای طراحی و ساخت یک وب سایت یا بهینه سازی و ری دیزاین یک سایت قدیمی در بستر اینترنت است.

آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

چگونه آموزش طراحی سایت را شروع کنیم؟

چگونه یک وب سایت درست کنیم

در زمان حال که بیشتر از هر زمان دیگری همه به اینترنت دسترسی دارند و بیشتر نیازهای روزانه خود را با یک سرچ ساده از داخل اینترنت پیدا کرده و رفع می‌کنند.

همین دسترسی عموم به اینترنت باعث شده کسب و کارهای سنتی به فکر آنلاین کردن کسب و کار خود باشند. و برای بیزنس خود یک سرویس آنلاین مانند سایت را داشته باشند، تا از این رقابت و بازار آنلاین عقب نمانند.

اگر شما هم به فکر آنلاین کردن بیزنس خود هستید و قصد دارید برای خودتان سایتی را طراحی کنید، در ادامه کارهایی که باید انجام دهید را با هم بررسی میکنیم.

چگونه طراحی وب سایت را شروع کنیم

برای اینکه بتوانید طراحی سایت انجام دهید در مرحله اول نیاز است، یک نام برای سایت خود انتخاب کنید که به آن اصطلاحا نام دامین گفته می شود و با یک سرچ ساده خرید دامین داخل گوگل به راحتی می‌توانید به لیست سایت هایی که دامین میفروشند، دسترسی پیدا کنید و یک دامین برای سایت خود خریداری، بعد ثبت کنید.

نام سایت شما دقیقا می شود همان آدرس سایت شما که با وارد کردن در آدرس بار مرروگر سایت نمایش داده می شود. 

برنامه ساخت سایت رایگان

هیچ برنامه ساخت سایت رایگانی وجود ندارد. سایت بر اساس یک برنامه طراحی نمی شود و به اشتباه این اصطلاح جا افتاده است و بیشتر مردم در اینترنت این جمله را جستجو می کنند. در واقع شما می توانید سایت را بر اساس سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس طراحی کنید که در ادامه به آن اشاره میکنیم.

چگونه یک وب سایت راه اندازی کنیم

آموزش طراحی سایت بدون نیاز به کدنویسی در دوره وردپرس پلاس

بعد از تهیه هاست و دامین نوبت به طراحی سایت می رسد. اگر شما در ابتدای کار هاست و دامین تهیه نکردید هیچ ایرادی ندارد و میتوانید وبسایت خود را به صورت لوکال طراحی کنید.

یک سری نرم افزار برای شبیه سازی هاست و دامین بصورت مجازی وجود دارد. که شما با تهیه و نصب آن‌ها روی کامپیوتر می‌توانید هاست و دامین را شبیه سازی کنید و سایت خود را روی کامپیوتر خودتان داشته باشید.

تا بعد از اتمام طراحی آن را به هاست خود انتقال دهید. به این نوع طراحی سایت در اصطلاح طراحی به صورت لوکال گفت می‌شود.

چگونه قالب وب سایت طراحی کنیم

برای هر سایتی نیاز به یک قالب خاص و مرتبط به آن موضوع است ولی اصلا نیاز نیست نگران این مسئله باشید چون وردپرس برای انواع کسب و کارها قالب های مخصوص به آن حوزه را دارد و هم بصورت رایگان و پولی میتونید براساس نیاز خود تهیه و بروی سایت خود نصب کنید. و فقط متن های و عکس خودتان را جای اطلاعات پیش فرض قالب بگذارید و سایت شما آماده است. برای خرید قالب هم میتواید از سایت های معروف در این زمینه مانند سایت ژاکت و راستچین قالب وردپرس را تهیه کنید. 

مراحل آموزش طراحی سایت با وردپرس

در این بخش میخواهیم در مورد آموزش طراحی سایت با وردپرس و مراحلی که باید در آن طی شود صحبت کنیم

مرحله اول: طراحی وایر فریم

در مرحله اول از طراحی سایت باید با توجه به نیاز های مشتری و نوع سایت ابتدا یک نمای کلی از سایت را طراحی کرد و یک نقشه کلی از صفحات سایت و اینکه جایگاه و چیدمان المان ها و عناصر مختلف را تعیین کرد به این مرحله از طراحی سایت به اصطلاح طراحی وایر فریم گفته می شود.  

مرحله دوم طراحی سایت چیست؟ طراحی گرافیک سایت

بعد از اینکه در مرحله طراحی وایر فریم محل قرار گیری عناصر سایت مشخص شد حال نوبت به طراحی گرافیک سایت می رسد. منظور از طراحی گرافیک سایت این است که با استفاده از نرم افزار های مخصوص این کار به طراحی وایر فریم رنگ و لعاب داده و با توجه به نوع کسب و کار اینترنتی که قرار است با سایت راه اندازی شود رنگ بندی و گرافیک سایت طراحی می شود.

 

مرحله سوم طراحی سایت چیست؟ کدنویسی و برنامه نویسی سایت

بعد از طی شدن مراحل طراحی وایرفریم و طراحی گرافیک سایت نوبت به مرحله برنامه نویسی سایت می رسد. در مرحله برنامه نویسی سایت هم با توجه به نیاز های مشتری و مدل سایتی که قرار است طراحی شود می توان روش های مختلفی را برای بخش مدیریت سایت انجام داد. برای این منظور می توان از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کرد یا اینکه یک فریم ورک اختصاصی از صفر برنامه نویسی کرد. تصمیم اینکه این بخش از کدام مورد استفاده شود بیشتر به بحث هزینه ها و نیاز مشتری بر می گردد که بر اساس این فاکتور ها باید تصمیم گیری کرد.  

مرحله چهارم از طراحی سایت چیست؟ راه اندازی سایت به صورت کامل

بعد از انجام ۳ مرحله قبل از مراحل طراحی سایت چیست به مرحله آخر کار یعنی راه اندازی سایت در بستر جهانی اینترنت که در هر نقطه از جهان قابل دسترسی باشد. در مرحله آخر بعد از تهیه یک هاست مناسب (برای خرید بهترین هاست ایران حتما مقاله ۱۰ شرکت هاستینگ برتر ایران را مطالعه بفرمایید) و انتخاب یک نام دامنه مناسب (برای انتخاب نام دامنه مناسب مقاله راهنمای انتخاب نام دامنه مناسب را از دست ندهید) سایت را پیکربندی کرده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.  

 

از آنجا که عموما کارفرمایان برای انتخاب نحوه طراحی سایت تردید دارند که آیا یک سایت نیمه اختصاصی پاسخگوی نیازشان است یا باید برای طراحی سایت اختصاصی اقدام نمایند، تیم حرفه ای ما متخصص راه حل دادن و رفع دغدغه هایی است.

مراحل خدمات طراحی وب سایت در شرکت وب‌رمز به این صورت است که در ابتدا در طی مشاوره با کارشناسان فروش وب‌رمز تمام آنچه که کارفرما از سایت خود انتظار دارد طرح می‌شود. در ادامه مشاوره فنی توسط کارشناسان یا مدیر طراح وبسایت انجام می‌شود و جزییات لازم جهت انتخاب راه حل مناسب و امکان‌سنجی طراحی سایت با وردپرس WordPress یا نیاز پروژه به طراحی وب با زیان برنامه نویسی پایتون Python، بررسی می‌گردد. پس از رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت و نحوه اجرا، به جلسه پیش قرارداد با شرکت طراحی سایت  دعوت می‌شوند.

سپس در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار، ماهیت سایت و هر آنچه از طراحی وب داینامیک پروژه انتظار می‌رود طرح شده و مورد بحث قرار می‌گیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده و در قالب پیوست فنی برای تایید نهایی کارفرما ارسال می‌گردد. پس از تایید پیوست فنی، سفارش طراحی سایت رسما توسط شرکت وب‌رمز وارد فاز اجرایی شده و اطلاعات لازم در اختیار تیم های اجرایی و طراح وب سایت قرار می‌گیرد و بر اساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه پیاده‌سازی و عملیاتی می‌شود.

شرکت طراحی سایت

اگر شما می‌خواهید یک وب سایت قدرتمند ایجاد کنید که بتوانید با استفاده از آن خدمات، محصول یا هر چیز دیگری را به صفحه اول گوگل بیاورید، باید تمام اصول فنی و ظاهری طراحی یک وب سایت و سئو را رعایت کنید . طراحی سایت، استفاده از سئو و تکنیک‌های آن در وب سایت نیاز به دانش ویژه‌ای دارد از این‌رو بهتر است طراحی وب سایت، افزایش رتبه و بهینه‌سازی آن را به یک تیم متخصص بسپارید.

یک شرکت طراحی سایت حرفه ای می تواند خدمات طراحی سایت با موضوعات مختلف برای انواع سازمان یا شرکت‌های دیگر ارائه ‌دهد و باید در تمام زمینه‌های تجاری آماده ارائه خدمات باشد زیرا همانطور که می‌دانید طراحی سایت اولین مرحله ورود به تجارت آنلاین است.

برای انتخاب بهترین و قدیمی ترین شرکت طراحی سایت معمولا شما قبل از هر چیز در اینترنت جستجو می‌کنید تا گوگل با رعایت قوانین که هر کدام از این شرکت‌ها رعایت کردن می‌توانند رتبه بندی شوند. شما حتما برای یافتن بهترین چیز دنبال آن فقط در صفحه اول بلکه رتبه اول می‌گردید به همین دلیل شرکت‌های طراحی سایت برای ارائه خدمات خود به مشتریان باید تلاش کنند طبق استاندارد گوگل رتبه سایت خود را بالا ببرند. و هرچقدر نمونه کارهای بهتری تولید شده باشد از دید مشتری این شرکت در کار خود حرفه ای است.

برای آشنایی با قدیمی ترین شرکت باید به سابقه فعالیت و تعداد نمونه کارهای آن توجه کنید. بعد از انتخاب شرکت طراحی سایت شما حتما باید از تمام هزینه‌های قابل پرداخت مطلع شوید. اگر جزییات بیشتری از سایت خود را به شرکت بدهید، آنگاه درک درستی از سایت شما دارند، درنتیجه هزینه پرداختی شما به واقعیت نزدیک‌تر است. به این نکته توجه کنید که ممکن است موارد درخواستی شما برای هر قسمت از سایت هزینه را افزایش یا کاهش دهد.

قبل از تصمیم به انتخاب شرکت طراحی سایت هدف خود را از راه اندازی سایت مشخص کنید تا بتوانید بسته به معیار هایی که دارید، بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنید.

https://seoeducate.ir/web-design-tutorial/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۶
معین شاهدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی